Cum aleg unde ma cazez in concediu?

Ma uitam zilele acestea peste ofertele de vacanta de la Q Travel si mi-am dat seama de faptul ca ar fi cazul sa-mi planific si eu o vacanta intr-o tara straina. Mereu mi-am planificat concediile in Romania, insa parca as vrea sa vad si alte tari. Am vazut cateva orferte de cazare de la Q Travel care m-au aras si oscilez acum intre Grecia si Bulgaria. Ceea ce stiu in mod cert e faptul ca vreau la mare.

In orice concediu am mers am avut grija sa imi aleg cat mai bine unitatea de cazare. Mi-am dat seama ca sunt o serie de aspecte foarte importante in alegerea unitatii de cazare, aspecte pe care vreau sa le impartasesc cu tine.


·         Numarul de persoane care te insotesc

In mod categoric, atunci cand alegi unitatea de cazare trebuie sa stii cate persoane se vor caza impeuna cu tine. Nu poti alege o camera cu un pat pentru o singura persoana si in respectiva camera sa te cazezi tu, impreuna cu sotul/sotia si copilul. Pentru confort trebuie sa alegi o camera potrivita.

·         Accesul la locurile pe care vrei sa le vizitezi

Cel mai probabil, inainte de a pleca in concediu iti planifici sa vizitezi anumite obiective turistice, sa faci anumite lucruri. Cand alegi locul in care te cazezi, tine cont si de distanta pe care o ai de parcurs pana cand ajungi unde ai nevoie.

·         Facilitati

Ei bine, facilitatile sunt foarte importante. Pentru mine, de exemplu, conteaza urmatoarele facilitati: grup sanitar propriu, apa calda permanent, TV, Wi-Fi, curatatorie si spalatorie. Pentru altii ar putea conta si posibilitatea de a efectua apeluri internationale, paturile suplimentare, minibarul, uscatorul de par, etc. Alege unitatea de cazare in functie de ce facilitati doresti.

·         Pret

Este pretul important? Cu siguranta. Eu cand aleg unitatea de cazare mai intai stabilesc suma maxima pe care as fi dispusa sa o dau, apoi vad ce unitati de cazare am disponibile. Nu are sens sa pierd timpul doar uitandu-ma la anumite hoteluri, din moment ce nu mi le permit.

·         Tipul unitatii de cazare

In final, m-am gandit sa va amintesc si de tipul unitatii de cazare. Eu personal prefer ca in Romania sa ma cazez in pensiuni mai mici sau in case de vacanta. Parca sunt mai calduroase si mai placute. Insa, pentru alte tari as alege intotdeauna hotelurile, deoarece mi se par mult mai sigure din mai multe puncte de vedere.



Cam acestea sunt aspectele care cred eu ca ar conta. Daca mai ai si alte idei, lasa-le intr-un comentariu.