Trei lucruri pe care incerc sa le evit vara

Sunt genul de persoana care vara incearca din rasputeri sa evite anumite lucruri obisnuite doar pentru ca acestea i-ar aduce foarte multe neplaceri. Atat de multe incat vara ar putea fi ruinata. Si pentru ca merit o vara cat mai lipsita de griji (n-am mai avut de mult timp), m-am hotarat ca vara aceasta sa incerc sa fac tot ce tine de mine pentru a ma bucura de un timp cat mai placut. Pentru asta insa, am nevoie sa evit chestiile care ma deranjeaza in mod normal, si vara in mod spcecial. Iata care sunt acestea:

1. Mersul cu mijloacele de transport in comun


Indiferent ca stai in capitala sau in provincie, deplasarile cu transportul in comun sunt un calvar. Doar pentru ca aerul conditionat nu s-a inventat inca peste tot in Romania, oamenii trebuie sa se suporte unii pe altii inghesuiti pe scaunele uitate de lume ale autobuzelor si trenurile. Bineinteles, nimeni nu e mulumita de situatia asta (calatorii), dar toti se resemneaza. Eu prefer sa le fac loc si sa ma bucur de vara deplasandu-ma doar cu masina/bicicleta sau nedeplasandu-ma deloc. Simplu!

2. Serialele preferate


Daca iarna una din activitatile mele preferate consta in a deschide o punga de popcorn si a ma uita la serialul favorit, vara prefer sa-mi ocup timpul cu activiati mult mai relaxante si mai interesante. Nu o sa enumar din ele pentru ca ar fi o lista mult prea lunga, dar poti banui deja ca toate activitatile mele de vara implica "iesitul din casa".

3. Insolatiile


Acesta este motivul pentru care nu ies niciodata din casa fara o sapca pe cap. Mai ales vara. Insolatiile ma ingrozesc atat de tare incat le evit chiar si toamna sau primavara. Urasc starile pe care mi le induce, deci trebuie sa am grija. Mai am putin si o sa incep sa port sapca pe cap chiar si in casa, dar nu ar trebui sa ma judeci din cauza asta. Mai bine spune-mi si tu ce lucruri eviti cel mai mult vara!