De ce m-am lasat de fumat si cum!

Pentru ca m-am considerat intotdeauna o fire mai rebela, mi-a placut sa fumez inca de la o varsta frageda. Chiar daca toti apropiatii ma sfatuiau sa incetez si sa ma gandesc la sanatatea mea, am continuat sa o fac pana a devenit extrem de greu sa nu fumezla fiecare 60 de minute. 

La inceput, aveam impresia ca eu nu am cum sa capat o dependenta fata de acest obicei si ca pot sa ma las oricand, spre deosebire de cunoscutii mei fumatori pe care ii consideram mai slabi de caracter din cauza ca nu se pot lasa. Cu toate acestea, nu mi-a trebuit foarte mult timp sa-mi dau seama ca obiceiul acesta este unul permanent pe care l-am integrat atat de bine in viata si obiceiurile mele incat imi este imposibil sa-l dau afara. 


Totusi, intr-o zi m-am hotarat sa schimb odata pentru totdeauna acest lucru si sa iau o hotarare care sa pun capat acestei sclavii fata de tigara. Astfel, am descoperit tigara electronica si mi-am dat seama ca poti sa fentezi cu tact efectele nocive pe care le are un obicei ca fumatul asupra organismului tau.

Chiar daca la prima vedere par mai scumpe decat tigarile normale, am aflat curand ca economiile mele au inceput sa creasca de cand am inceput sa vapez. Acest lucru este explicabil prin faptul ca, o tigara electornica o cumperi o singura data, nu zilnic, iar consumabilele tigarii electronice la intervale destul de mari de timp. Eu am ales magazinul de tigari electronice Voore deoarece are preturi foarte bune si livreaza produsele la timp.



Din punctul meu de vedere, o tigara electronica este alegerea perfecta pentru orice fumator inarait caruia i se pare dificil acest proces. Cu toate acestea, trebuie sa fii extrem de hotarat sa renunti definitiv la tigarile normale atunci cand iti cumperi o tigara electronica. In caz contrar, cel mai probabil te vei reapuca din nou de fumat si iti vei petrece toata viata intrebandu-te de ce nu poti sa te lasi.