Zilele friguroase de luni

Ca orice alta luni, nimic nu-mi poate readuce la viata cheful pentru o saptamana noua plina de agitatie. Totusi, ma bucur ca am motive sa ma bucur in continuare de viata. Unul dintre acestea este tineretea si pofta de a trai cele mai frumoase momente alaturi de cei dragi. Cu toate acestea, un lucru este cat se poate de sigur: nu ma voi putea bucura niciodata de o zi friguroasa de luni.

Mai ales iarna, trezitul este una dintre problemele cele mai mari pe care le am. In momentul in care dau sa ies de sub plapuma, parca tot frigul din lume imi navaleste in oase suprimandu-mi absolut orice intentie de a ma da jos din pat.

Totusi, rezistenta pe care o opun se dizolva in primul moment in care ma gandesc la lucrurile pe care trebuie sa le fac in acea zi. Astfel, imi fac curaj sa cobor din pat si merg sa ma pregatesc pentru ceea ce mi-ar placea sa numesc o saptamana plina de succese glorioase.

Tu cum iti petreci zilele friguroase de luni?