Cum mi-a schimbat viata crema cu venin de albine

Pentru ca sunt genul de persoana care se ingrijoreaza despre orice, m-am intrebat tot timpul cum imi vor afecta viata schimbarile aspectului fizic care apar odata cu inaintarea in varsta. Oglinda iti spune in fiecare zi aceeasi poveste, deci e mai putin important sa te iei dupa ea. Despre ce efecte are timpul asupra tenului tau iti poti da seama doar comparand o poza noua cu una mai veche. Eu mi-am luat inima in dinti si am facut-o intr-o zi. N-ar fi trebuit.

Imediat dupa aceea insa, mi-am dat seama ca trebuie sa existe macar un singur lucru pe care sa-l poti face ca sa previi o schimbare mult prea brusca a tenului. Macar una. Si cred ca am gasit-o: crema cu venin de albine. Nu stiu daca a mai incercat cineva, dar pe mine crema aceasta m-a linistit deocamdata. De ce? Pentru ca e 100% RAW, adica perfect naturala. De asemenea, imi place ca se aplica usor, sub forma de masca de fata si nu are reactii adverse asupra organismului.

Rezultatele au inceput sa se vada, si marturisesc ca n-o folosesc de mult timp. Imi place s-o port cu mine oriunde merg si, in momentele in care ma cuprinde iar teama de imbatranire, ma bucur s-o am in apropiere.

Ce e interesant de asemenea este ca si vedetele folosesc aceasta crema. Da, intr-adevar, multe isi fac inca injectii cu botox pentru a-si obtine necesarul de colagen care sa le mentina elasticitatea pielii. Sunt insa cateva mai rasarite care au vazut ca nu acesta este raspunsul si au apelat cu incredere la aceasta crema: Ducesa de Cornwall, Victoria Beckham, Kylie Minogue, etc. Nu ca asta ar trebui sa va influenteze cu ceva, dar mi s-a parut mie interesant.

Chiar va recomand sa incercati aceasta crema daca ati trecut sau treceti prin astfel de spaime. Chiar ajuta. Eu imi comand regulat de pe site-ul Plantum si sunt extrem de multumita de ea. Sper sa va prinda bine acest articol si sa va ajute sa gestionati mai bine schimbarile care se petrec in viata voastra!