Cum arata prietenia fara masti?

Spuneam la un moment dat ca sunt putine lucruri care mai reusesc  sa ma surprinda in mod placut cand vine vorba de semenii mei.De-a lungul timpului am avut ocazia sa experimentez tot felul de false prietenii. Acum privind totul la rece nu pot sa spun decat ca le sunt recunoscatoare acelor persoane, asa-zis prieteni care prin gesturile lor nu au facut decat sa contribuie la evolutia  mea. Din fericire pentru mine ,acum am langa mine o mana de prieteni care isi merita intr-adevar aceasta titulatura si pe care pot conta oricand.
Vorbeam zilele trecute  cu prietena mea cea mai buna si din  subiect in subiect am ajuns si la prietenie si ce inseamna pana la urma aceasta. Printre altele mi-a spus o poveste frumoasa despre o prietenie de-o viata, cea dintre tatal ei si cel mai buna prieten al acestuia. Trebuie sa recunosc  ca este prima data cand am auzit de o prietenie de atatia zeci de ani. Cei doi au crescut impreuna fiind vecini, au mers la aceiasi gradinita,scoala, facultate,practic si-au petrecut toata viata impreuna ca o familie.
Cel mai mult din toata povestea mi-a placut gestul facut de tatal prietenei mele. Acesta i-a oferit drept cadou prietenului sau o interventie stomatologica de ultima generatie - “fast and fixed”. Se pare ca acesta era foarte nemultumit de proteza lui si isi dorea ceva care sa-l scape de toate neplacerile cauzate de aceasta . Din pacate nu dispunea de suma pe care o presupune o interventie de tipul cei de care a beneficiat pana la urma.
Din cate am inteles interventia fast and fixed reprezinta in putine cuvinte o procedura prin care pacientului I se monteaza o proteza fixa cu ajutorul unor pivoti astfel acesta  poate duce o viata normala. Spre deosebire de alte intervenii de acest tip, aceasta necesita mult mai putin timp. In cele mai multe cazuri totul se desfasoara pe parcursul unei zile.
Asa prieteni mai rar, nu?
Pe curand!