Daca saltelele ar vorbi...

Uneori, ma gandesc ca saltelele noastre ar avea foarte multe povesti de spus despre noi. Povesti pe care nici noi nu le cunoastem. Ele ne pot spune cat de des ne invartim in timpul somnului, cat de des vorbim, cat de des visam si chiar si ce visam.

Daca budismul este pe bune si chiar functioneaza reincarnarea, cred ca ar fi destul de interesant sa fii o saltea. Dar nu orice saltea, ci salteaua unei persoane importante pe care ai admira-o daca n-ai fi o saltea.



In fine. Eu sunt genul de persoana care chiar tine la saltele. Cand mi-am cumparat salteaua chiar am intrat pe internet si am cautat sfaturi despre cum sa-ti alegi salteaua de pat. Va vine sa credeti? Atat de maniac este fixul acesta al meu de a fi totul perfect.

Colac peste pupaza, saltele ar trebui considerate sfinte in tarile civilizate. Nu de alta, dar daca tot a devenit sfintenia atat de usor de obtinut, de ce n-ar beneficia si saltelele de acest privilegiu? La urma urmei, ele ne sunt alaturi o foarte mare parte din zi si se asigura ca avem parte de un somn cat mai adanc. Ma rog, asta daca sunt niste saltele de treaba. Dar aici, tine cum ti le alegi. De-aia ma uit eu pe site-uri despre cum sa-mi aleg salteaua.


In mare parte, oamenii vor intotdeauna de-a gata o idee buna pe care s-o aplice la ei in viata si sa functioneze cum a functionat si la altcineva. Gresit! Niciodata o idee buna aplicata in viata cuiva nu va fi la fel de buna aplicata in viata altcuiva. La fel si in cazul ideilor proaste. Si in cazul saltelelor, bineinteles.


In concluzie, incercati sa puneti mai mult pret pe saltele cand vi le cumparati si sa nu va zgarciti la bani pentru ca saltele sunt chiar importante pentru oricine. Ma rog, pentru sanatatea oricui. De fapt nu ma rog. Ma rog. Noapte buna!