Ce mi-am dorit pana acum?

Nu ati mai auzit nimic despre mine de anul trecut. De ce? Pentru ca pana acum mi-am dorit foarte multe lucruri si abia in perioada care tocmai s-a terminat mi-am acordat timpul sa le fac.

Ce mi-am dorit pana acum?

Mi-am dorit putina liniste, dar nu am stiut cum sa mi-o acord. Asa ca am plecat, m-am deconectat de informatie si m-am inchis eu in mine cu mine. Am petrecut cele mai frumoase 7 luni din viata mea care m-au facut sa uit de griji, sa ma concentrez asupra ceea ce conteaza cu adevarat.

Mi-am dorit pace interioara cu gandurile mele. Am luat o pauza de la tot ce nu mi se potrivea si de la lucrurile in care nu ma regaseam. Aceasta a fost cea mai buna decizie pe care am putut-o lua. In plus, am invatat sa fac ceea ce imi place cu adevarat, am scris doar pentru mine un mannuscris pe care vreau sa il public, m-am concentrat mai mult asupra mea si mai putin asupra celor din jurul meu. Poate pare putin egoist, dar a trebuit sa fac asta.

Timpul pe care l-am petrecut doar cu mine a fost revelator, dar mi-a crescut dorul de voi si de cei din jurul meu. Asa ca m-am intors. M-am intors plina de forte proaspete si de energie. Acum e momentul potrivit sa dau ce e mai bun din mine si sa fac doar ce imi place.

See you soon, dears.